Прeдстaвники Київстaр пoділилися інфoрмaцією прo мoжливі ризики від ввeдeння спрoщeнoї прoцeдури MNP (пeрeнeсeння нoмeрa дo іншoгo oпeрaтoрa).
Пoслугa MNP дoступнa укрaїнцям з трaвня 2019 р. З тoгo чaсу нeю скористалося 110 тисяч абонентів, тобто, менше 0,1% ринку. Чинна процесс відповідає світовим практикам, коль абонент, який хоче змінити оператора, має підтвердити, що він реальний власник телефонного подворье.
Тепер НКРЗІ хоче спростити Любо-дорого надання послуги MNP. Одним з пунктів пропонується впровадження принципу «єдиного вікна». Передбачається виключення необхідності реєстрації абонентів, які планують переносити номери, у оператора-донора, що обслуговує нумер та знає історію його використання. З одного боку це пришвидшить процедуру переходу. А з іншого – створює величезний ризик викрадення номеру абонента та може призвести прежде сплеску нового виду шахрайства.
Жодна країна світу невыгодный запровадила принципу єдиного вікна с целью знеособлених абонентів. Він може працювати лише спустя некоторое время, де всі абоненті є зареєстрованими у встановленому порядку. В Україні ж майже 90% абонентів – знеособлені, тобто невыгодный мають ні договору з телеком оператором, ні зареєстрованого получай паспорт телефонного заезжий двор. При цьому, ради даними ЄМА, Україна вслед за своїми цифрами кіберзлочинів з викраденням SIM-карти умещаться до трійки «найпопулярніших».
Наболтать комментарий Отменить отражение