Мoбільний oпeрaтoр lifecell зaпрoшує пaртнeрів дo співпрaці в мeжax нoвoгo B2B-нaпрямку «Лідoгeнeрaція», якa дoзвoлить oтримувaти дoдaткoвий дoxід кoмпaніям-пaртнeрaм з мінімумoм oпeрaційниx зусиль.
Лідoгeнeрaція – цe прoстe та взаємовигідне B2B-сообщничество із залучення нових замовників, яке дозволяє компанії-партнеру заробляти більше, совокупно вирішуючи потреби клієнтів. Интересах цього партнеру безлюдный (=малолюдный) потрібні додаткові ресурси й миг, співпраця реалізується бери базі основної діяльності компанії.
Потенційними партнерами lifecell в «Лідогенерації» можуть стати компанії, які мають свої власні В2В-продукти, переважно, але далеко не обов’язково суміжні з телекомом, та напрацьовану партнерську мережу. Найбільш вдалим таке товарищество може стати угоду кому) маркетингових агентств, компаній, які реалізують віртуальні АТС, рішення угоду кому) колцентрів та СRM-системи, а також к підприємств, діяльність яких спеціалізується возьми інтеграції сервісів нежто продуктів для B2B.
Алгорифм «Лідогенерації» простий та прозорий:
- Після укладення договору з партнером-лідогенератором його команді проводять коротке базове навчання по мнению продуктах lifecell – конвергентні рішення та Big Data.
- Компаньон, комунікуючи з клієнтами та пропонуючи свої послуги, також презентує продукти lifecell.
- У разі зацікавленості, любовник передає lifecell контакти цього клієнта як лід, який опрацьовується менеджером.
- Ради кожного лід-клієнта, який уклав договір з lifecell, партнеру виплачується винагорода.
lifecell пропонує партнерам-лідогенераторам презентувати своїм клієнтам продукти, які сьогодні необхідні чтобы ефективної роботи всего доброго-якої компанії:
- Конвергентні рішення – це причуда рішень з організації якісної бізнес-телефонії к роботи з офісу та аппель його межами. Лідером в цій групі є єдина снасть FMC, яка об’єднує комунікацію офісів, мобільних та фіксованих телефонів співробітників компанії у єдину корпоративну мережу із короткою нумерацією та інтелектуальною обробкою дзвінків. Изделие має високий попит, відзнаку якості і стабільності.
- Big Data – це різноманітні системи обробки великих масивів інформації, використовуючи які компанії отримують конкурентні переваги нате ринку та, як в итоге, збільшують обсяги продажів. Аналіз великих даних дає змогу визначати цільову аудиторію (ЦА) та її потреби, по всей форме налаштовувати таргетинг та будувати комунікацію з клієнтами, підбирати ефективні маркетингові інструменти, тобто відкриває на пороге бізнесом безліч можливостей.