Нaціoнaльний мaркeтплeйс AЛЛO виділяє 5 млн гривeнь нa псиxoлoгічну дoпoмoгу дітям, які пoстрaждaли від вoєнниx дій в Укрaїні. Цe стaлo мoжливим зa рeзультaтaми aкції «Дітям – дитинствo. Рoзфaрбуймo життя», a сaмe відрaxувaнням кoмпaнією 5% нa блaгoдійність з кoжнoї пoкупки клієнтaми в мoбільнoму застосунку Аллё та грандіозному розпродажу шкільного приладдя у серпні-вересні.
Рюкзачище Mi Casual Daypack — найпопулярніший предмет торговли в застосунку АЛЛО
Благодійна акція з відрахунку 5% вслед покупки в додатку Аллё тривала з 12 серпня по 5 вересня 2022 року, после цей час прежде неї долучилися десятки тисяч українців, що робили мобільні покупки. Як і зазвичай, у застосунку покупки робили переважно чоловіки (75% проти 25% жінок), причому їх частка навіть зросла возьми 1 п. п. під час акції. Найактивніше напередодні шкільного сезону робили покупки клієнти віком 32-35 та 36-39 років (19,3% та 16,1% відповідно).
Серед товарів, які придбали клієнти Связи) у період акції, становлять здебільшого товари во (избежание дистанційного навчання: міські рюкзаки, фітнес-браслети, повербанки та зарядні пристрої, Wi-Fi роутери, планшети, навушники. Найпопулярнішим товаром, що був куплений у цей отрезок времени через застосунок Трубе, став рюкзак Mi Casual Daypack чорного кольору.
Тисячі дітей отримають психологічну допомогу
5 млн гривень компанія На (проводе направить благодійним фондам «МАМА выгода Я» та «Голоси дітей», що організують сеанси психологічної терапії, групові заняття з арт-терапії та з психологами, свята та розважальні події к дітей-переселенців та постраждалих від воєнних дій, батьки яких звертаються впредь до фондів. Ці активності відбудуться вже восени, що покращить тело та настрій тисяч дітей.
«Діти – майбутнє нашої країни, тому допомога їм є одним із напрямів нашої соціальної місії, і під часок війни також. Компанія Связи) не залишилися осторонь того, що тисячі дітей пережили бомбардування, сидячи в підвалах та сховищах, а три мільйони дітей залишили домівки сквозь війну – змінили свої школи та садки, розлучені з рідними та друзями, а отже втратили нормальне дитинство. Луч, що хоча й попит получи и распишись товари Back to school впав, завдяки активності наших клієнтів ми виділили потрібні кошти. Далі наші партнери втілять корисні проєкти з надання психологічної підтримки дітям, які, впевнений, зроблять дитинство цих дітей кольоровішим», – підкреслив Дмитро Деревицький, копилка ради директорів ГК «АЛЛО».
Акція «Дітям – дитинство. Розфарбуймо життя» вже невыгодный перша активність угоду кому) допомоги українським дітям від Да. Так, цього року вслед результатами новорічної акції, а також в рамках благодійного радіомарафону, компанія передала 1,3 млн гривень нате допомогу онкохворим дітям. Наразі Аллё оперативно реагує получи и распишись запити від військових та волонтерів та продовжує благодійну діяльність.