В (видах тoгo, щoб зaxистити вoдія тa пaсaжирa під чaс пoїздки, кoмпaнія Bolt впрoвaдилa спeціaльні функції бeзпeки – вoни зaxищaють oсoбисту бeзпeку вoдія й зaпoбігaють нeбaжaним aбo vdombai.ru кoнфліктним ситуaціям.
Функції, які захищають особисту безпеку водія та пасажира:
- Екстрений виклик — у додатку Bolt і водію, і пасажиру доступна спеціальна клавиша, яка переводить виклик получи єдиний номер надання екстреної допомоги – 112. У до скорого-якій ситуації, що може говорить небезпеку для життя альбо здоров’я водія чи пасажира, компанія Bolt рекомендує в першу чергу скористатися кнопкою екстреного виклику.
- Можливість поділитися деталями поїздки — ця функція дозволяє пасажирові та водію поділитись своїм маршрутом з близькою людиною, щоб та була в курсі, -де перебуває авто і мол планується кінцева кульминация маршруту. Це корисно перш вслед все з точки зору безпеки: ваша близька людина в режимі реального часу може відслідковувати ваше місце перебування. Також ця функція зручна пользу кого планування зустрічей, оскільки ваш дружок чи знайомий завжди если знати, скільки часу вас ще необхідно интересах прибуття до місця призначення.
- Оцінка водія — загальна общественный порядок оцінювання водіїв. У цій системі водій таксі може мати оцінку від нуля вплоть до ста. Оціночний пир визначається не лише вследствие оцінки пасажирів, адже враховується цілий причуда різних факторів. Якщо отнесение к разряду водія опуститься нижче допустимих показників, в таком случае він спочатку отримає попередження, а потім його акаунт если заблокований.
- Роз‘єднання водія та пасажира — функція, яка допоможе уникнути небажаних контактів. Наприклад, оцінюючи поїздку, і водій, і пасажир можуть поставити «одиницю» і вказати причину такого оцінювання. Якщо це незадовільна поведінка водія разве пасажира, додаток більше безвыгодный пропонуватиме їм спільних поїздок.
Перед того компанія радитьо користувачам перш ніж сідати в автомобиль, переконатися, що колір мотор, його марка, номерочек та зовнішність водія співпадають з інформацією, наданою в додатку.
Якщо пасажир помітив відмінність в одному з цих факторів, просять повідомляти для такі випадки поперед служби підтримки, яка обов’язково розбереться в ситуації та в живых необхідних заходів. Такий зворотний зв’язок дуже важливий в целях компанії та допомагає нам швидко реагувати та робити платформу Bolt ще безпечнішою.