Aнaлітики Newzoo, які дoсліджують ринoк відeoігoр рoзпoвіли, скільки грoшeй гeймeри витрaтили нa ігри у 2022. Ця сумa склaлa $92,3 мільярдa, щo нa 2,2% мeншe, ніж у 2021. У Newzoo зaзнaчaють, щo https://vdombai.ru/otdyh-v-gorah-dombaya/ рoзрoбкa ігор пользу кого ПК та консолей залишатиметься життєздатною в найближчі роки завдяки сервісам, кращому доступу впредь до апаратного забезпечення та гібридній монетизації.
Об’єм ринку ігор получи ПК та консолях. Цифри могли знизитися після пандемії коронавірусу, але загальні цифри оптимістичні. Також досі існують можливості охопити понад мільярд гравців сверху ПК та 611 мільйонів гравців получи консолях.
Середній пора гри знизився для 23% у Steam, Xbox та PlayStation з 2021 вдоль 2022 рік.
Минуя пандемію багато компаній відклали реліз своїх ігор з 2022 щонайменше давно 2023. Ці затримки суттєво вплинули получай витрати, але у цьому році варто очікувати гучні хіти.
Основні тенденції бізнес-моделей. По сей день більше видавців перетворюють свої основні франшизи бери сервісні моделі. У найближчі роки аналітики Newzoo очікують, що компанії оберуть меншу кількість нових релізів і зосередяться получай продовженні життя наявних франшиз, особливо з огляду в успіх таких ігор, як Fortnite, Minecraft та ROBLOX.
Ігри та навколишня медіаекосистема. 2022 став переломним в целях трансмедійних стратегій. Екранізація The Last of Us та аніме Cyberpunk: Edgerunners різко підвищили популярність франшиз.
Демографічний та персональний аналіз геймерів бери ПК та консолях. Из-за останні шість місяців двоє з трьох геймерів грали для ПК або консолі, а 72% гравців використовували щонайменше дві платформи. А 40% від загальної кількості гравців получай ПК і консолях — дівчата.
Скільки витрачають геймери возьми ігри:
- Консольні ігри: $51,8 мільярда.
- Цифрові/фізичні ігри про ПК: $38,2 мільярда.
- Браузерні ігри в (видах ПК: $2,3 мільярда.